Beheer van social media

SocialCare gaat over het beheren van je social media. Het contact met je klanten via Facebook, LinkedIn, Instagram of Twitter bestaat niet alleen maar uit het zenden van informatie. De bedoeling is een prettige verstandhouding op te bouwen door in dialoog te gaan met je klanten en relaties. Zij ervaren het vaak als goede service als zij via social media contact hebben met de leveranciers van een product of dienst. Vlotte reactie op hun vraag en een prettige klachtenafhandeling is goed voor jouw reputatie.

Het beheren van social media vergt een tijdsinvestering, die ik graag van je overneem. Misschien zijn er medewerkers die deze taak op zich kunnen nemen. In dat geval kan ik hen daarin begeleiden. Ook kan ik een training verzorgen die ik bij jou ‘in-house’ geef. Vind je het fijner om op een inspirerende externe locatie getraind te worden? Ook dat organiseer ik met liefde.

Wil je je medewerkers ook leren vloggen, met simpele, doeltreffende middelen? Socialoque werkt samen met filmmakers Broerz, die je leren jouw verhaal beeldend te vertellen. Gewoon met je eigen smartphone (en eventueel een selfiestick). Ideaal om in te zetten op social media om je verhaal te ondersteunen. Er kan veel meer dan je denkt …

Stuur me een mail voor meer informatie: philippa@socialoque.nl